Mindre bra dag idag.

Hade så jäkla ont i rygg och höfterna idag på jobbet. Huvvet gör sjukt ont och axlarna mår inte heller bra efter att jag har skubbat vardagsrumstak i lördags. Senare på dagen bytte jag sulor och knata runt med dom nya och det var ganska najs faktiskt! Hoppas dom kommer att hjälpa!!!

När jag åkte till huset efter jobbet var Rienk upptagen med att rensa trädgården från stora buskar som tar upp en massa plats. Det kommer bli SÅ JÄVLA BRA när alla träd och buskar är borta! Massa mer plats!!
Jag har världens bästa karl! Jag behöver inte göra så mycket när jag mår bajs. Det är skönt att han förstår och inte blir arg för att jag står och latar mej. Dessutom hade han gjort min läxa som jag glömde bort att göra igår!
Tråkigt söt! Ja, det är väl inte så bra att HAN gör MINA läxor, I know.
Men men. Man får fuska ibland. Nu ska jag tillbax till huset och se om jag kan göra nåt för att underlätta för min underbara karl!



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0