Knäpp karl!


Igår var det dart igen. Grabbarna hade en otroligt bra kväll och vann med 8-1!! Det behövde dom!
Rienk kom hem, full som en kastrull! (ja, dart är fortfarande en krogsport!)
Han väckte mej när han kom hem såklart...sen väckte han mej igen senare genom att så kärleksfullt ge mej en armbåge i ryggen. Kvart i fyra så skedar han mej och pratar i sömnen i mitt öra så jag vaknar.
Sen ställer han sej upp och går omkring i sovrummet. Letar efter nåt tror jag.
Går på hundens beanbag som ligger i hörnet. Då frågar jag "Vad gör du för nåt?"
"Ehm, nä men jag tänkte ta och röra mej nu!" Då skulle han tydligen till Nieuwleusen och hämta nycklarna till huset!
"Nä, men hjärtat, du måste sova först" försökte jag lite smått när jag märkte att han va uppe och knata i sömnen.
Jag tänder en myslampa som står på min sida så jag ser vad han gör.
Då står han på fel sida vid dörren och letar efter dörrhandtaget.
"Kom och lägg dej"
"Jag måste kissa"
Då trodde jag att han hade vaknat. Men nä, då ser han lite förvirrad ut och börjar sakta dra ner kallingarna litegrann.
"Nej Nej!! Gå ner till toan"
"jaja..det ska jag..." öppnar dörren, tänder lampan i hallen som är väldigt stark och obehaglig mitt i natten.
Börjar dra i kallingarna IGEN! Och han såg så väldigt förvirrad ut!
"Nej hjärtat! Gå NER!"
Ja, då gick han tillslut ner till toan, lite mer vaken än 1 minut innan...!

HAHAHA, vilken knäpp karl man har alltså!
Jag fick skratta gott imorse när jag berätta för honom : )

Kommentarer
Postat av: Johanna Larson

Okej :) Jag bor i Noord-Holland, Enkhuizen, vet du var det är? Hur gammal är du? :)

2009-11-07 @ 18:12:17
URL: http://johannalarson.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0