Jag och min kropp.


Igår var jag hos fotdoktorn igen.
Till min stora fasa så var jag tvungen att ta av mej byxorna och knata omkring, ligga på en brits och lite annat smått och gott. TUR att jag hade satt på mej en lång tröja! *phu*
Mina knän är tydligen helt vridna. Vanliga knän ska "titta" rakt fram eller lite utåt.
Mina är vridna inåt, jävligt mycket! Han va tvungen att skratta litegrann tillochmed.
"Det här är ju sjukt juh" fnissa han.
Ja, nu har jag iaf fått sulor till mina jobbarskor som jag ska vänja mej vid.
Öka en timma varje dag.
Gah, jag tror jag kommer få oooont... : (
Han sa att det är tur att jag har så flexibla fötter, dom kommer nog vänja sej snabbt.
Det är värre med knäna och ryggen.

Ja, det går bra med mej och min kropp. Znark.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0