Jag drömmer för mycket..!


Okej. Man drömmer under REM-sömnen och efter det kommer djupsömnen. Att drömma efter REM-sömnen är tydligen väldigt ovanligt. Men då undrar jag, när slutar min REM-sömn?!
jag vaknar vid 02-03 på natten av att jag drömt nåt skumt. När jag sen vaknar vid 10-tiden så har jag även då drömt massor! Inatt var det helt sjukt mycket drömmar i min lilla skalle! Jag har fiskat upp en gigantisk krokodil som jag försökt ta med mej hem i Årsta, jag har varit på flygplats och sett A baka lussebullar i sitt eget knä, jag har varit på korpen och plockat gröna kantarelleroch simmat med Amanda, jag har varit ca 13 bast och sångerska i Jannikas gamla band och jag har hälsat på exet i Uppsala och fått reda på att hans nya, gravida tjej har 3 andra barn med 3 andra karlar. Och jag kommer ihåg massvis med info för varje knasig dröm.
Hur mycket djupsömn hinner jag få under en natt egentligen?
På helgerna när jag kan sova ut vaknar jag alltid trött och outvilad. Otroligt irriterande!

Vad kan man göra?

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0