Bättre kök!

Ja, Rienk var precis i Zwolle och ändrade vårat superfina kök till ett ännu finare!
Nä, ingen stor förändring. Men skåpen blir 90 cm höga ist för 60. Samt ett skåp ovanför kylen, så det blir samma höjd på allt. Vi behöver allt utrymme som kan fås iochmed att det är väldigt litet! Kommer nog bli SUPER!

Idag börjar jag halv elva. Imorrn och på torsdag oxå. Fett najs!
Slutar dock klockan 19...kommer hem lagom till Vänner. Alltid nåt.
Dessutom kan jag ta Lycan på en långpromenad nu på morgonen, då blir han glad och då blir jag glad : )

Igår fyllde min älskling 28. Han blev massa glad för fotona jag hade printat ut! *phu*
Vi ska fira honom på söndag, så då tänkte jag hitta nåt mer åt honom. Synd att han inte önskar sej nåt, blir så svårt då!!

Nä, dags att börja röra sej! Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Johanna Larson

Hej :)

Jag är också svensk holländare :) Jag undrar var i Holland du bor o hur gammal du är? :)

2009-11-03 @ 21:03:16
URL: http://johannalarson.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0