Badhus!


Medlet vi använder för att rengöra väggar och tak från nikotin innehåller kloriiiiiin...
Så nu luktar hela huset som badhus! Ganska fräscht faktiskt. Bättre än den gamla mossiga lukten innan :P
Jag åkte direkt från jobbet och rengjorde vardagsrumstaket. Znark..
Nu är jag trött med axelvärk. Buhu. Vad synd det är om lilla mej. *noooot*

Rienk var och hämta sofforna idag! Våra finfina dyra soffor! :P
Osså köpte han en balk oxå, för imorrn gäller det! Imorrn ska väggen ut!!! Jihuuu!
På måndagen ska Rienks söta mamma gå igenom hela huset med våt trasa och rengöra allt från damm så vi kan börja måla och tapetsera! Fett med naaaaaaaaaaaaaajs!
Nästa vecka måste vi välja ut kakel till badrummet oxå. Jag har en ide som involverar mosaik och vanligt kakel...
SPÄNNANDE!!! Jag lovade Rienk att kompromissa. Jag går med på svart/vitt/grått om han går med på min mosaik-ide! Hoppas jag hittar vad jag letar efter...ska nog skissa lite ikväll och se om det kan bli bra eller inte...

Nä...dags att blanda dip! Min SISTA dip!!! *snyft*


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0