Ångest!!


Blä! Fy fan asså. När ekonmin inte går ihop, då får jag panik!!
Allt annat kan köra sej, men när pengarna inte räcker till, då får jag svårt att andas.
Nu är det körigt.
Nu är det dubbla hyror som gäller plus våran soffa som vi måste hämta upp på lördag.
Jag sa till Rienk när vi kolla på den att det var dumt att köpa den nu, det var för tidigt!!
Men näääää, den va ju så fin och det var ju rea bara den veckan och blablablablablaaaaaaaaaaa...
Ja och nu sitter vi här och funderar på hur fan vi ska kunna betala allt.
Jag har lagt undan pengar för hyran...men ja...sen då?!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Lotto? Hallå? Vart är ni? Vart är mina vinstpengar jag önskat de senaste åren??!
Behöver inga miljooooner...men typ...10 tusen! Fy fan vad lycklig jag skulle bli för 10 tusen!!!

Znark. Orkar inte. Fan.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0