Vilken vecka!

I måndags hamna vi efter med alla ordrar för att det var så mycket att göra.
I tisdags när dom trodde att vi skulle komma ifatt så börja det brinna i ett skåp där alla viktiga sladdar och kontakter finns, så banden stod stilla den sista halvtimman, vilket betydde att det var massa att göra idag med!
Och idag, när dom trodde att vi skulle komma ifatt så tog backarna slut!!!
Så imorrn får jag ingen sovmorgon minsann! Man blir ju nyfiken på vad som kan hända imorrn...

Bra jobbvecka denna vecka! Yes! Det betyder bra lön nästa torsdag. Vilket är dagen innan Jenny kommer!
Vilket betyder att vi kan handla god mat och en jäkla massa öl!
Tror fan jag ska ta och bli lite full nästa helg oxå! Det finns ju så mycket gott!
Alkoläsk...röd vodka med redbull...mmmmm....tequila? Jenny? Vad säger du?
Tror nog Jannika har kvar sista skvätten sen senast! hahaha!

Dags att sova. Om jag kan. Ser bara massa juveler i olika färger när jag stänger ögonen...
Jävla bejeweled!! Farligt vad beroende man kan bli. Hmpf.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmmm... tequila... mmmmm. :)

Lisas version är mycket bra, gillar att hennes röst är lite.. raspig tror jag är rätt ord.

2009-06-11 @ 10:47:15
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Jannika

Jag har faktiskt en skvätt Tequila i kylskapet, som bara star o väntar pa er... Citron far ni sta för själva =)

2009-06-12 @ 10:09:17

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0