Tisdag.

Rienk är och tränar. Jag har varit duktig och hängt tvätt samt diskat.
Känns som det är onsdag, och det e ju lite irriterande när det bara är tisdag. Ack och Ve.

Lyssnar på Lisa - Hallelujah.
Så gryyyyymt skön version av den låten och hennes röst är ju underbar!!
Måste lägga in den på mp3-spelarn.

Inte nu i helgen, men nästa så kommer Schennii!!!
Helt underbart!! Jag har beställt sol och värme så vi kan hänga i trädgården och grilla ; )

Ska kolla om vi kan köpa en grill i helgen, så man slipper låna polarens varenda gång!
Vanliga kol-grillar kostar ju inte så mycket längre. Alltid najs att ha!
Finns ju fan inget som går upp mot grillad kyckling med sallad och tzatziki!! GAH! Mumma!!

Mamma och Pappa kommer hit oxå...ehm...när var det då..?
22 juni? Nåt sånt. Ska bli najs : )

Går fortfarande och väntar på att sommarvärmen ska komma! Nu är det ju lågtryck med regn och moln varenda dag...
Inge skoj juh.
Jenny får ta med sej solen när hon kommer!

Nu ska jag göra nåt vettigt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men det finns ingen sol här att ta med...

Men det kan ju inte regna hela juni... det brukar det... aldrig... attans. Jag tar med mig solen, jag lovar ;D

2009-06-10 @ 12:47:31
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0