Shoppat!

Ja, det blidde lite shopping iaf!
Ett gigantiskt paraply var nummer ett på listan!
Sen hittade jag en ny bh med matchande string! Mycket nöjd måste jag säga!
Nu vet jag mitt rätta mått oxå! Bra jobbat Jonna! :P
Hittade lite nya underkläder till Rienk oxå. Jag är så himla snäll!
Lite smått och gott och en himla massa mat blev det idag!
Ska försöka hitta mej en top eller nåt imorrn.

Ska sätta igång att göra köttfärssås jag!
Lat som jag är så har jag köpt färdighackad lök!!! hahaha! Underbart juh! :D

Hittade en bild på underkläderna, dålig kvalite, men men!
Dom är gräddvita iaf, med brun-lila detaljer! Awsome I say, Awsome!



Bild lånad från lingerietotaal.nl


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0