Nu börjar ryggen spöka igen...

- Efter hotstone-massagen jag fick av Aniek innan semester så har jag inte haft några problem med ryggen!
Inte ens på jobbet! Det har varit SÅ UNDERBART!!!
Men nu, efter några veckors arbete i kombination med vår otroligt obekväma säng så börjar den igen.
Jag kanske sov lite för länge oxå, men nu gör den ont! Faen oxå! Det som va så bra!
Måste köpa en ny säng. Eller asså, nya madrasser!
Jag vill ha tempur!! *snyft* Ge mej!!

- Nu öser regnet ner. Jag som skulle vara trädgårdstomte idag!
Får börja med att städa upp inomhus och sen åka och shoppa!
Ajuste! Måste ha ett nytt paraply oxå! *skriva upp på listan*

- Ge mej lite tips på bra musik!
Har stopp i hjärnan!



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0