Magsmärta som aldrig förr!!

Igår när jag kom hem från jobbet började jag få lite ont i magen. Typ kramp.
Tänkte inte mer på det. På kvällen blev det värre och värre och tillslut kunde jag inte röra mej!
Jag låg i sängen, gråtandes med en värmeflaska på magen och försökte sova.
Vaknade redan efter en timme och var tvungen att kissa.
Dubbelvikt gick jag ner på toa och en sen kunde jag somna om efter ett tag, fortfarande med "knivhugg" i magen.
Idag är det bättre, men så fort jag rör på mej så hugger det. Det gör otroligt ont!!
Jag har ingen aning om vad det kan vara! Jag tror inte blindtarmen för smärtan flyttar lixom på sej.
Jag har inte ätit någonting konstigt och jag mår inte illa.
Gah...väldigt irriterande...Måste stanna hemma idag då jag omöjligt kan jobba.
Fan, jag blir typ ALDRIG sjuk! Lite förkyld någon gång på året men inget annars!
Damnit...

Ska man äta typ alvedon och sånt när man har ont i magen såhär, eller blir det ännu värre om den måste smälta massa kemikalier?


Kommentarer
Postat av: Babbi

Nä alvedon är lugnt om du tar....men du ska nog gå till doktorn om du har ont i morgon oxå! Kanske en urinvägsinfektion...jag hade en sån, en inre kallades det. Fan va ont jag hade...efter 3 dagar var jag tvungen att åka in och blev inlagd och fick ligga med antibiotika i dropp...

2009-06-24 @ 23:40:32
URL: http://babbii.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0