Ja, nu sitter jag här.

I Zwolle hittade jag inga skor tyvärr, men tre filmer blev det iaf!

Sex and the city, the movie.
Pulp Fiction, collection edition.
Juno.

Alltid nåt! Det blidde även en Big Mac meny på Donkan...
Men tro det eller ej. Jag blir mer och mer BK människa!
Dom har ju mycket mer utval av burgare och dessutom jävligt mycket godare burgare!!
Osså har dom ju chilicheese nuggets! Nej. Burger King diggas mer.
Iaf här i Holland. McDonalds e bra i Sverige med alla dipsåser och pajer osv.
Men inte här. Här här BK bättre!

Ja. Nu sitter jag här och funderar. Vad ska man göra ikväll?
Dart? Hänga på uteserveringen i värmen? Hamnen med hunden? Film?
Fast jag har inte så stor lust till någonting faktiskt...
Känner mej slö och tråkig....
Får la se vad som händer.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0