Drömma för mycket?


Ja, jag börjar undra om det är mina livliga drömmar som gör mej så trött på dagarna...
Är det möjligt att drömma så mycket att man vaknar icke utvilad?
Jag har inget annat förslag! Jag somnar strax innan 23 och sover till 08.30 utan att vakna under natten.
Rienk väckte mej en snabbis när hans klocka gick igång vid 06, men utöver det har jag sovit som en stooock!
Ändå när jag vaknar och går upp så är jag trött. Känner mej inte utvilad för fem öre.
På jobbet känns det som jag går i sömnen efter några timmar.
Jag äter dessutom "Supradyn Energy" tabletter.
Piller med alla vitaminer och mineraler och lite till som ska hjälpa till att ge lite extra energi..
Men jag är lika trött för det.
Och drömmer, det gör jag otroligt mycket just nu!
Så, är det någon som vet om man kan vakna outvilad pga för mycket drömmar?


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0