Blurr i hjärnan!

Nu e jag sådär trött så mina ögon är alldeles rinniga! Om jag halvligger ner i soffan så rinner tårarna!
Men jag vill ju inte gå och lägga mej såhär tidigt.
Ska nog tvinga mej ut med Lycan. Då blir han glad.
Rienk är ingen ide att fråga då han jobbade 07-19.15 idag! Han somna 10 minuter efter att han kom hem.

Imorrn ska jag fixa trädgården på framsidan, som den lilla trädgårdstomte jag är!
Busken brevid ytterdörren börjar bli lite VÄL stor nu! Sådär så man får några grenar i ansiktet när man ska gå in.
Och ogräset...ja...det ska vi nog inte prata om....
Kanske ska hitta nåt fint att ställa ut där oxå..? En blomma eller så.
Hmmmmmm....får se vad jag hittar på imorrn! På min lediga dag! Det ska STÄDAS här hemma!
Städas, tvättas, shoppas och trägårds-fixa! :D

Ska nog använda mina presentkort imorrn oxå! Eller iaf 2 utav dom!
En ny BH från underkläders-butiken och en ny top eller annat trevligt från vanliga klädaffärn!
Jag har varit duktig och lagt undan pengar denna vecka, så då får man använda resten på sej själv!
Så är det. Det vet jag.

Trött. Blurr. Blurr i hjärnan.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0