Årets första!

Igår va vi "in de Trefkoele" och kollade när grabbarna spela sin sista match i dart!
Himla trevligt faktiskt! Massa kul folk som va där.
Under hela kvällen var jag tvungen att klia mej på benet och jag fattade inte varför!
NU, ser jag ju att jag har ju fan ett myggbett!!
Jag har typ glömt bort hur det är att ha myggbett! Nu hitta jag ett till...2 myggbett?! Vad är nu detta?!!

Fast Jannika är värst av alla!
Hon och Marcel kan sova brevid varann i ett rum med ett öppet fönster.
Jannika vaknar med ca 10 bett och marcel med inga alls!
Hon e helt sjuk! Hon drar åt sej mygg som en magnet!
Dessutom blir det stora bölder på henne. Som om hon e allergisk eller nåt!

Jag kanske inte ska gnälla över 2 ynka på låret när Jannika snart kommer se ut som en puckelpist! ;D

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0