Utsövd..

..men trött. Som vanligt när jag har sovit en hel natt utan avbrott, så vaknar jag trött och seg.
Vaknade 11.05 av att Dinand knacka på dörren. Eller, okej. Jag vaknade inte av Dinand såklart, jag vaknade av att Lycan vaknade och skällde som en tok som han alltid gör när folk är på dörren.
Måste lära honom att sluta med det där. Hatar att vakna av hans ylande sådär!
På ett sätt tycker jag att det är bra att han vaktar huset, men han är lite överdriven.
Osså lyssnar han inte när jag säger "nej" eller "klaaaaaaaaaaaaaaaaaar".
Suck. Well. Orka...inte just nu iaf! *gäsp gäsp*

Jag har börjat att drömma på holländska har jag upptäckt.
Inte flytande såklart, men jag pratade lite igårnatt vet jag.
Många drömmar utspelar sej i sverige men med mycket holländska...
En dröm jag hade så började jag prata holländska med några kvinnor i Årsta men slutade och jag kommer ihåg att jag tänkte "nej, jag måste ju prata svenska med dem!" så började jag om på svenska ist.
Haha, tycker det e lite lustigt.
Jannika ligger snäppet före som pratar i sömnen på Holländska och ryter "lägg av!!" åt Marcel! :P

Idag ska jag och Rienk skriva sambokontrakt och testamente!
Usch, testamente e inge kul juh. Men iaf, jävligt bra och nödvändigt.
Har vi inte kontraktet och Rienk skulle gå och dö så måste jag köpa ut hans familj som automatiskt blir ägarna av huset! Eller asså, hans 50%.
Och sånt skulle inte jag råd med...eller ens orka tänka på om han skulle dö. Hua. Vilken tanke....usch!

Nä, dags att klä på sej, fixa håret, starta en maskin tvätt, diska och dammsuga!
Oväder är på g här ser jag...stora svarta moln som tornar upp sej över lilla dalfsen.
Ingen sommar här inte!!! Som vanligt! Bara oväder, oväder och oväder.

Znark.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0