Svooooosh!

Måste hålla i mej riktigt ordentligt nu!
Vad hände med denna vecka?! Nyss var det ju fan torsdag, fast förra veckan!
Ärligt talat, jag hänger inte med. Hua. Är detta ett tecken på att man börjar bli gammal?
Hoppas inte. Jag vill aldrig bli gammal.

Idag kom en karl på jobbet och la sina gigantiska händer på mina beniga, knotiga, värkande axlar och grabbade tag ordentligt, samtidigt som han sa "när gav jag dej en komplimang senast?!"
"ööööööh....ehm...aldrig..?" svarade jag lite förvirrat.
"Tack för att du är här! Du gör ett jättebra jobb och jag är glad att vi har dej!"
HAHA, fan va gött! Aldrig fel med lite smicker sådär när man sitter med rygg och fotvärk i väntan på att gå hem och ha helg.

Med husköpet står det lite still just nu. Eftersom vi har en kille på hypothekshopen som sköter pappersarbetet till banken så väntar vi mest just nu. Väntar och väntar...kommer vi få lånet eller inte? *håller tummarna så hårt att dom vitnar och naglarna nästan ramlar av*
Någonstans djupt nere i maggropen, där inget ljus når fram känner jag en känsla av att det inte är några problem.
Huset är vårat och augusti kommer ägnas åt att lägga golv, sätta kakel, välja kök och måla väggar.
Men jag vill inte släppa fram den självklara känslan förräns vi har signat papper och fått nycklar.
Jag skulle bli så mycket mer besviken då. Jag försöker hålla fötterna på jorden än sålänge.
Så jag trycker tillbaka den, ännu längre ner i gropen och fortsätter hålla mina tummar.

Just nu ska jag njuta av att jag har helg! Jag ska trycka i mej sista chipsbitarna jag har i påsen tillsammans med lite dip och sen ska jag ta en varm dusch tillsammans med min goa karl!
Måste passa på göra det nu medan man har en stor dusch! ; )

Ajuste. Inatt drömde jag att någon fes mej i ansiktet!! Vafan är det för jävla stil?!
Jag var dessutom redan ledsen och arg för att Rienk var borta, troligen död...jag skulle försöka ringa till mamma och få tröst, men kunde inte prata för alla tårar. Sen kommer någon och släpper väder rakt i nyllet på mej!!
Jävla sjuka drömmar...

Efter att ha sovit en timme igårkväll vaknade Rienk av att Lycan skällde åt folk som gick utanför huset och pratade...
Då sätter jag mej tydligen upp, kollar på klockan och frågar Rienk "is it morning already?!"
HAHA, inget minne utav! ; )


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0