Ovädersmorgon!

Vaknade vid 7 av att regnet kom. Ett tag så regna det så hårt att det lät som rutan i sovrumsfönstret skulle gå sönder!! Helt sjukt! Åska och blixtra gjorde det oxå...såklart...
Så jag va tvungen att gå ner och dra ut en del sladdar, för att vara på den säkra sidan.
Kunde somna efter en timme eller så. Vaknar halv elva av att Rienk skickar ett meddelande.
Då hade jag så ont i ryggen att jag va tvungen att gå upp!
Nu verkar det spricka upp! Jag ser blå himmel och regnet har upphört! *hålla tummarna*

För 2 dagar sen så sa våran kontaktman på De Hypotekshop (dom väljer ut en bank till folk som vill låna pengar) att det var något knasigt med mina lönepapper. Han sa att om dom paprerna stämde så kunde vi bara låna 110 tusen och inte 148.
*PANIIIIIK*
Han skulle ringa manpower och höra.
Dom här två dagarna har varit nerverande kan jag ju säga! Tänk om vi kommit såhär långt bara för att få höra att dom räknat allt på en lön som inte stämmer!?!
Rienk skrev i sms:et att hon från manpower skrivit fel i paprena! Så allt är som det var innan!
PHU!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jävla lättad!!!
Nu vill jag bara att allt ska vara klart! Jag fattar inte vad det är som tar sån tid?!
Vi har ju fixat alla papper som ska vara fixat...tror jag iaf...! Vill bara att han ska ringa nu och säga åt oss att komma och skriva under alla papper! *Zzzzzz*
Jag vill flytta. Flytta till vårat stora hus! Som kommer ta tid att renovera...blä...hatar att renovera...
Men det får vara värt det! :D


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0