Nya pjuck!

Igår åkte vi in till stora staden och köpte skor till mej! Himla trevligt måste jag säga!
Hittade ett par svartglittriga Nike air max! Glittriga?? Tänker ni nu va?
JA, glittriga! Assnygga! Tycker jag iaf!
Jag har nog aldrig ägt ett par så bekväma pjuck förut!
Priset var nersatt från 140 till 90 dessutom! Så nu vill Rienk oxå köpa nya, medan dom är så billiga, men han får vänta till nästa vecka ; )

Sen bjöd jag på Burger King-lunch! Det tycker jag var en fair deal! Eller?
Jag försökte hitta en jacka när vi var i Dalfsen oxå, men den jag hitta kostade i mina ögon lite för mycket...tyvärr..

Nej, nu är det dags att lägga sej i fåtöljen och läsa! Det är typ det jag hade tänkt att sysselsätta mej med denna dag.
Utanför regnar det och har sej, så jag låter morgonrocken hänga kvar på mej så kryper jag upp i den sköna fåtöljen ist!


Här är mina fina skor!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0