Gravid kompis!

Igår satt vi på puben med massa polare och njöt av det fina vädret.
T & B har försökt bli gravida sen nyår då T slutade med pillret och det kan ju ta ett tag för kroppen att kicka igång då..
Igår satt jag och kolla på henne och jag tänkte direkt "hon måste vara gravid nu!"
Hon satt och höll sej på magen utan att tänka på det (vad jag tror iaf) och delar av hennes kropp har blivit betydligt större! (läs tuttar)
Så direkt när vi lämna puben sa jag till Rienk "jag tror T är gravid nu"

Idag var Rienk hos dom efter jobbet med hunden och chillade lite, då berätta dom att hon ÄR gravid!
Haha, I KNEW IT!
Rienk sa det till T och hon skrattade och sa "ja, jag misstänkte att hon fatta"
Jag antar att hon såg att jag kollade lite extra på henne igår :P

Jag vill osså!!
Ja, ni läste rätt....jag e bebis-sugen!
MEN....
Det kommer inte hända än.
Tyvärr.
Ska se till att få huset först och få iordning det och se till att ekonomin fungerar och det vore najs om jag kunde ta och göra medborgar-testet och bli holländsk medborgare.
Tror det förenklar saker och ting när man skaffar bebis...
Jag får la kela med T&B's lilla plutt när h*n kommer nästa år : )
Osså får jag kanske trösta mej med en valp ist...! En liten Jessie. *vissel vissel*

Kommentarer
Postat av: Babbi

När får ni veta om lånet går igenom? Hoppas det funkar för er :)

2009-07-28 @ 01:49:13
URL: http://babbii.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0