Finner inga ord...

..för hur ont jag har i mina fötter! Det är helt sjukt!! Jag har hellre världens ryggont än såhär ont i fötterna.
Eller...ehm...jag vet inte...jo, det tror jag nog!

Hela dagen idag har jag gått och längtat till Criminal Minds, chips och dip!
Bara en halvtimma kvar nu!! WOHO!

Snart helg. Om tiden ska fortsätta gå såhär fort så kommer sommaren vara över alldeles för fort!
Eller..sommar och sommar...tycker bara det regnar och regnar!
Grymt varmt varje dag, men med oväder i luften hela tiden! Otroligt irriterande.

Nu e jag trött som ett härke.
Har jobbat många timmar denna vecka...
....ZZzzzz....en.....dag...kv...aaa....r....Zzzz...

Kommentarer
Postat av: ausa

du får väl be hockey bära dig :P

hur gåre me alla papper o lån o hus? jag vän tar med spänning!!

2009-07-23 @ 10:17:43
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0