Äntligen!

Idag ska det ÄNTLIGEN bli sol och varmt UTAN regn! Imorgon ska det bli ännu varmare UTAN regn!
Jag är fylld av lycka, trots att jag gick upp 08.20 på en ledig fredag. Jävla hund.
Han låg och gnällde och skakade i sängen! Så jag trodde att Rienk kanske inte hade släppt ut honom på en "tömma-blåsan-i-trädgården" innan jag tog upp honom i sängen. Så det var ju bara att gå ner och släppa ut honom och det visade sej att det var the big number 2 han behövde göra. Zzzz...
Det kändes dumt att gå upp och lägga sej igen...så här sitter jag...
Nu är klockan visserligen kvart i tio, men iaf! Jag är ledig, jag borde sova som en liten gris!

Konstig dröm igen hade jag! Jag va på sjön med Nickan, Amanda, mamma och Pappa.
Vi hade pappas förra båt, "Pärlan" och åkte omkring lite.
Vi skulle åka hem och jag ville stanna på korpen på vägen.
Ja, så vi styrde kosan mot min favoritö! Såklart!
Bara det att vi la till på typ, storkorpen eller där någonstans och SIMMADE till Lillkorpen!! Wtf?!
Vi klättra upp på stegen på ytterbryggan och knatade mot brasan. Jag kommer ihåg att jag sa till pappa att det var varmt och skönt i vattnet och att "vi måste simma tillbaka till båten innan det blir kallt i vattnet".
När vi gick mot stigen så vände jag blicken mot berget med flaggstången och ser Micke och Raggarn med en varsin skrothög till bil, på berget, meckandes! Varför skulle dom mecka bilar på korpen i en sluttning på ett berg kan man ju nu undra...ja, jag har ingen aning. Men jag vet att jag tänkte "det där är ju inte bra för miljön"...
Jaja, vi kom till borden och satte oss vid Stefan och Nina och helt plötsligt hade vi en korg med dricka och lite mat vi kunde lägga på grillen! Vem höll i den korgen under simturen?? Ingen aning.

Nä, dags att sätta igång här hemma!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0