Vetrinärbesök...

Japps. Idag ska vi till Vetrinären igen.
Lycans ögon är INTE bra!
Han opererades i Juli då han har ögonfransar på insidan av ögonlocken som ligger och skaver.
Ca 2-3 månader efter så växte det ut nya. Dom som dom inte kunde ta bort.
Så idag måste han på undersökning och se om dom måste operera igen, vilket jag hoppas att dom gör!
Efter den här gången så ska det inte växa ut mer förhoppningsvis.

Så min dag på jobbet har varit hur skön som helst då det har varit massa folk och inte så mycket att göra!
När alla gick på lunch sa jag tack och hej och åkte hem! hihi! Fett najs!
Så imorrn lär jag ju vara pigg och utvilad känns det som! Inte helt fel! ; )

Nu ska jag städa ur bilen från Rienks såg och verktyg så Lycan får plats i baksätet.
Kan va en bra grej...

Tjoho!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0