Utvilad, oh yeah!

Igår gick vi och la oss kvart över 11! Nahaaaajs!
"Vi går upp upp nu, innan folk börjar ringa eller komma över"
Ja, och klockan 12 ringde Rob! SÅKLART!!!
Väckte mej gjorde han oxå den busen, men jag svarade inte. SÅKLART!!! Hahaha!
Rienk är smart och lämnar telefonen i vardagsrummet utan ljud på...
Men jag gör aldrig det...
Kanske borde börja.

Well.
Idag har jag lyckats trötta ut Lycan ganska rejält!
Vi gick först till polaren som Rienk fixar golvet hos.
Kastade en himla massa boll på vägen.
Sen gick jag ut och kasta mer boll efter att ha lämnat av Rienk.
Gick vidare till Syrran och tog en kaffe. Gick tillbaka till polaren och kasta mer boll påvägen dit.
Sen skulle jag cykla hem men träffade Tonia och "lilla" Nora som är lika stor som Lycan nu, bara 3.5 månader gammal!
Dom lekte som tokar även fast båda två va grymt trötta!
Efter 15-20 minuters lek så cykla jag hem med Lycan som sprang brevid superfint utan koppel!
Nu har han krashat på soffan! Yes! Mission complete!

Vi skulle ju kommit iväg och köpt pilar till mej idag, men vi kom ju på att vi har ju ingen bil hemma!
Så det blev ju lite svårt.
Får ta det nästa vecka ist! Och då MÅSTE vi komma iväg!
Vill ha mina egna pilar! *roligt roligt*

Nu ska jag göra varm choklad och ostmackor! Är lite frusen!
Fast det är +7 grader ute! Inte så farligt! :D

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0