Utvilad men fortfarande manglad.

Jag ställde mitt alarm på 09.00 så jag kunde znooza ett tag och sen gå upp vid halv 10-10...
Men NääÄÄÄäÄäÄäÄÄ! Shonna kunde inte gå upp förräns klockan 11!
Jag znoozade en timme och då stängs alarmet av. Kan inte znooza mer.
Sen sov jag en timme till och Lycan väckte mej kl 11.
Jag tror min kropp behövde sova lite!
Känner mej fortfarande manglad dock! Men det e som vanligt min rygg.
Vi måste köpa ny madrass till sängen. Den här är alldeles för hård och tunn!
Drömmen är en tempur! Mmmmm....
Men då måste man vinna pengar först.
Rienk har problem med höfterna och behöver oxå en bra säng.
Vi är trasiga båda två. Passar utmärkt med varann. Då blir vi lixom en hel ist.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0