Träna språk, träna hund, träna kropp.

Nu är det mycket vilja i min lilla kropp och knopp!
Igår hitta jag en bra sida med språkkurser! Nu SKA jag plugga det här jävla språket så jag kan börja snacka flytande!
Kikade i en "träna din hund"-bok hos svärmor och såg alla fel vi gjort med Lycan och nu vill jag träna,träna,träna honom så han lugnar ner sej!! Damnit!
Osså vill jag simma! Gaaah, det vore SÅ najs att börja simma några ggr i veckan.
Känna att man faktiskt gör någonting nyttigt för kroppen. Något som mina knän och min rygg inte mår dåligt utav.
Men först till doktorn med axeln.

Men vart ska jag få all tid och energi ifrån?
Ja, den som vet.

Först och främst, kaffe och cigg!



Kommentarer
Postat av: Ausa

mmm simma skulle man göra! jag funderar på det oxå, gjorde de förut ju.. men de gäller o lyfta på arslet o göra det oxå!

2009-02-24 @ 21:15:30
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: tobbe

fortsätt skriva tjejen! skönt med lite europeiskt perspektiv på vardagen! :D

2009-02-25 @ 05:48:18

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0