Stolt matte!

Jag tog Rienks mountainbike och cyklade till Nickan för att låna en ryggsäck så jag kunde handla middag!
Jag gillar inte att cykla på Rienks cykel samtidigt som jag håller Lycan!
Ingen fotbroms osså sitter man så framåtlutad! Känns skumt....
Vid fältet släppte jag honom och han sprang brevid superfint! Trodde han skulle springa omkring lite hej vilt!
Men nej nej, han höll sej brevid mej och lyssnade jättebra på "höger" & "vänster".
Tog en kaffe hos syrran och cyklade vidare till affärn.
På vägen tillbaka så släppte jag Lycan igen och han sprang SÅ bra brevid mej!
Jag koppla honom inte ens när vi kom till vägen och in på smågatorna innan man kommer till huset.
Nä, han sprang lös hela tiden! Så grymt stolt!!
Jag vet inte hur han skulle reagera om vi mötte en hund dock! Det är det som är lite läskigt...
Om man cyklar på gatan och han bara drar bland bilar och allt....

Men jag ska absolut börja cykla mer med honom om han beter sej såhär bra!
Bra träning för båda två!

Nu är det dags att göra köttfärssås! Det va länge sen.
Rienk kommer bli överlycklig! ; )

Ikväll då? Ingen aning. Dinand sa att han skulle komma över...
Har inte så mycket pengar över denna helg, så det blir nog ingen dart-kväll på Trefkoele...
Yatzy och Rummikub e iofs inte helt fel heller! ; )


Kommentarer
Postat av: Babbi

Kul att han är "lydig" :)

2009-02-20 @ 18:07:50
URL: http://babbilina.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0