Staffords utan ansikte.


Drömde att jag var i Thailand med en okänd person. Aldrig sett honom förut vad jag kan minnas.
På stranden sålde thailändarna uppstoppade staffords utan ansikten!!
Det såg så jävla sjukt ut! Killen jag åkte med hittade sin egen stafford han tappade bort för tre år sen.
Uppstoppad, med ansiktet bortskuret.

Kanske inte borde kolla på Criminal Minds?

Sen drömde jag att jag var i någon stor stuga med lite folk från Årstaskolan.
Sture och Bettan va där oxå. Jag och Sture hamna i bråk på nåt vänster och allt slutade med att Bettan fick en uppsprättad mage! Jag tror Sture va skyldig till dådet, jag sprang ut från stugan och såg polisen komma men såg så oskyldig ut som jag bara kunde.

Vadå? Tycker du jag drömmer skumma drömmar? JAG? Näääää!! Du ljyyyyyyyygeeeeer!!

Jag börjar 13.00 idag.
Jannika ringde precis och sa att hon åker hem redan nu då hon e dunderförkyld och det inte finns något att göra.
Hon sa att mitt band och bandet brevid är tomt och det ser superlugnt ut.
Jaha, det blir väl att åka dit, fylla upp lite och åka hem igen?!
Vafaaaaaaaan! Jag vill ha timmar!!! Jag vill ha LÖN! Massa pengar!!!
Damnit....
Nästa veckas lön kommer inte bli kul. Suck. Jaja. Het komt wel goed.

Solen skiner och fåglarna sjunger allsång! Kan ju knappast bli bättre! ; )

p.s. Ausa, jag läser ju "Flickan under gatan"! D.s.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0