Sovmorgon jao!

Imorrn börjar jag klockan 13 igen! Ska tydligen göra det varje torsdag om det inte är nåt speciellt.
Jaaaaaaaaaaaa, men det kan man ju leva med!!! HAH!
Jobba 5 timmar och sen ha helg, igen! Galet va tiden går fort.

En polare är här med sin staffordtik Shiva. Hur söt som helst!
Hon och Lycan leker hur bra som helst med varann. *najs*
Nu ser vi verkligen att vi SKA bara ha en till hund!!
Även om det blir lite vilt då och då med lek...men man ser verkligen hur Lycan njuter av sällskap! :D
Men, det får vänta iaf två år.

Rene har tydligen anmält honom, hans tjej, Rienk och mej till en dart-turnering i mars!
Jäklar du!! Det blir till att köpa pilar på lördag och sen träna träna träna!
Det är ingen seriös turnering eller så. Bara för skojs skull, men ändå!
Alltid kul om man gör bra ifrån sej ju ; )
Det är en par-turnering, så jag och Lisan ska köra osså Rene och Rienk tillsammans!
Ska bli jävligt skoj! :D

Har lite funderingar på att flyga till Göteborg över en weekend snart....
Ska kika lite priser och prata med bror och se vad han säger.
Inte för att jag tror att han har något emot det! Men man kan ju alltid förvarna lixom! ; )

Nä, dags att gå till sängs..
Läste klart boken igår! SJUKT BRA JUH!!!! Slutet va så jävla spännande så jag kunde inte sluta!
Nu ska jag börja på "flickan under gatan" .
Books rocks! ; )

  



Kommentarer
Postat av: Jenny

Yeyy, när jag skrev in användarnamnet kom lösenordet automatiskt. I love you!

2009-02-18 @ 23:36:52
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Både boktips och hundtankar och Göteborgsbesök, du fick med allt i ett inlägg -impad!:.)



Tack för kommentaren inne hos mig också!:.)

2009-02-19 @ 00:04:08
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0