Skumma drömmar!


Jag är inne i någon skum drömperiod och Ausa är huvudpersonen i de flesta av drömmarna! Tror nog att jag saknar flicksnärtan en hel del!!

Natten till måndag var Ausa gravid.
Och även fast hon fött tvillingar som sprang runt och busa så hade hon alla graviditets-sympton, så som kräkningar!
Vi käkade middag och hon pekade på en lättare rätt och sa "det e bäst att jag äter det där, iochmed att jag mår så illa"...
Sagt och gjort! Ausa åt och jag låg på någon soffa brevid.
"Ojojoj, känner mej lite bubblig" säger och Ausa och tar sej för magen.
Jag är påväg att säga "gå till toan" när hon vänder sej om och kräks ÖVER MEJ!!
Det lägger sej som någon klibbig sörja över min hals och bröstkorg! HAHA!
Det skumma är att det ser ut och luktar precis som när Lycan kräks hundfoder.
Jag krälar iväg till toan och städar upp mej själv.

Tack så mycket! ; )

Inatt va Ausa med en hel del oxå! Hennes familj oxå.
Drömde om lägenheten Sandfjärdsgatan, fast den var typ dubbelt så stor.
Vi skulle gå och sova och när jag kom till sängen jag skulle sova i så kollade jag ut genom fönstret som va täckt med tjocka gardiner. SOLEN SKEN! Klockan va ju bara halv 7!!
Jag klädde på mej igen och gick ut till Ausa och sa att man kan ju inte sova nu heller!
Då ringde hon Britt som va och handlade och bad henne köpa med chips och dip.
"Varma spanska chips" har jag för mej att hon sa...
Olle var kock på en stor restaurang där jag åt rå kyckling. Medvetet! Fråga mej inte varför...
Några grabbar från grundskolan va där och skrattade åt mej!
I något av alla rum satt det en tjej jag aldrig sett förut! Hon skulle väl föreställa Olles flickvän eller Mallas polare eller nåt.
Hon satt ensam och kollade teve och såg ganska butter ut!
Mallas var i ett annat rum kollandes på teve hon oxå...
Många rum var det...

Ja...det va lite skumt.
Men jag gillar och drömma såhär mycket och konstigt! Det är underbart!
Slå upp i drömtydningsboken och spekulera om vad saker och ting kan betyda!

Nu väntar jag på en kille från vattenbolaget som ska byta någon mätare...

Kommentarer
Postat av: Ausa

HAHAHAHAHAHA!!!!! :D

2009-02-25 @ 17:13:08
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0