Sen tisdagslista!


Ja, det blidde ju ingen fredagslista, så det får bli en sen tisdags ist! ; )


1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
Att jag flyttat till Holland. Att jag hittat min soulmate. Att jag har körkort.

2. Som vän är du?
Omtänksam, stöttande, sprallig (ibland..)

3. Är du bra på?
Att tänka för mycket, äta för mycket, bry mej om människor, kramas.

4. Är du avundsjuk?
Oj, ja, väldigt!! Fast bara ibland. Men när jag kommer in i en sån period är jag avis på det mesta...

5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
Pilkastning, musik, dans! Absolut!

6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
Promenader med hunden samt Legmagic varje vardagskväll!

7. Det första du gör på morgonen?
Kissar, släpper ut hunden och äter!

8. Hemlig “förälskelse” - typ skådis eller annat “oskyldigt”?
Hemlig? Nä. de flesta vet att jag avgudar Pink och skulle inte banga!! ;D

9. Pratar du med dig själv?
Hehe, ja på jobbet! Tränar holländska "tyst" för mej själv...

10. Mest märkbara tantvarning?
Aldrig att jag blir tant!

11. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
FOTA! Rita, träna hunden, shoppa...

12. Något nytt projekt på G inom snar framtid?
Nä.

13. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Plugga & resa.

14. Det bästa med barn:
De är ärliga och spontana.

15. Är du pinsam ibland? När?
Alla är vi nog lite pinsamma.

16. Person som du avskydde i skolan?
Det var nog en hel del. Inga namn nämda.

17. Hångel på första dejten?
ABSOLUT!!

18. Din bästa killkompis?
Nikke, helt klart.

19. Vad gör du på helgerna?
Kramas med min karl, festar, hänger med vänner och hunden.

20. Livsdröm?
Vinna en jävla massa pengar så vi kan öppna en pub och bygga hus.


Som vanligt snodd av Amy! Tack tack : )


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0