Men trött!!

Det är inte ofta som jag tar en lite tupplur vid halv 7-7 tiden..
Men idag! oooooooooj vad jag somnade! Missade Vänner tillochmed..Zzzz...
Vaknade av att Lycan skällde och yla som en galning! *tack*
Det var Dinand som knacka på dörren.

Så nu e jag mer trött...och mitt hår står åt alla håll..
Jag har druckit varm choklad och ätit mackor..
Nu ska jag röka en sista cigg och gå och sova!! Eller först läsa..inte mycket kvar nu!

Ajuste. Pratade med mormor! Fan va söt hon är!! Det är nästan så man vill åka till Sverige bara för att krama på henne!!

Kommentarer
Postat av: Babbi

Ja här somnas det varje kväll framför tv:n....antingen börjar jag bli gammal eller så är det bevis för att det är bara skit på tv:n :)

Lyllos dig som har din mormor kvar...

Ha en skön helg!

2009-02-12 @ 23:30:42
URL: http://babbilina.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0