Manglad!

Jag känner mej helt jävla körd!!
Jag tror jag vet nu hur ett lakan känner sej i mangeln. Faktiskt.
Hela min kropp värker!
Det blir ingen långpromenad ikväll inte. Förlåt Lycan...
Får ta igen det imorgon. Fast jag måste ta honom till vetrinären imorrn, så då får jag ta igen för TVÅ saker..
Hmmm...får nog bli en ny leksak imorrn samt en MASSA spel med bollen på ängen.

Men jag har helg nu iaf. Efter en ruskigt jävla busy day på jobbet!!
Kvart över fem så smet jag. Bokstavligen talat.
Jag hade gjort allt vi skulle göra och jag orkade bara inte. Så jag gick.
Fan va busig jag är.

Nu måste jag ta Lycan för en runda innan jag landar på soffan med chips och dip!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0