Kall och trött.

Har varit ute i regnet i över en timme med Lycan. Nu kan han fan inte klaga!
Jag är iskall och jag är trött och seg. Morgonen startade inte så bra idag, så jag är irriterad oxå.
Eller den började bra, men övergick i irritation lite senare.
Får la hoppas det går över.

Har tänkt på farfar på min promenad.
Det var absolut det bästa som kunde hända att han fick somna in. Han har varit sjuk och virrig ett bra tag nu.
Han har saknat farmor så sjukt mycket oxå sen hon bytte planhalva, så det är absolut inte sorgligt att han är borta!
Men det är iaf samma känsla som kommer över en när någon går bort.
Man kommer aldrig mer få se denna människa i detta liv. Någon som man växt upp med och träffat så mycket och stått en nära finns inte mer. Jag har inte träffat honom på jättelänge och nu är han borta.
Jag tror inte jag kommer kunna komma på begravningen heller och säga hejdå...
Det är SÅNT som är sorligt. Inte att han fått frid och är frisk nu och är tillsammans med farmor.


Men farfar, jag ska skriva ett brev till dej som pappa får lägga på din kista.
Bara du och farmor får läsa det! Ingen annan.
Osså får du såklart blommor! Förlåt att jag inte kan komma och säga hejdå...



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0