Jag och Keith Flint?

Drömde en sån skum dröm inatt!!

Jag skulle dansa på scen med The Podigy!
Jag hade långt hår, en röd het bh och ett par byxor.
Innan konserten så prata jag med Keith och vi blev ett par helt plötsligt! Askära var vi!
Efter konserten som var i Årstaskolan (??!!) så gick vi till Årstatorg och hängde lite..
Han skulle åka till england och vi pratade om hur vi skulle göra. Om jag skulle med eller vänta i sverige...
Sen var han tvungen att fixa lite kokain! Han undrade om jag visste någon som kunde fixa.
"Näää, men det e lugnt, du kan ta mitt" sa jag och slängde ett litet kuvert till honom från min egen ficka!

Seva?!! Vad e det för skumheter?! hahahaha, men kul var det!
Ajuste! Jag kommer ihåg att jag kolla mej i spegeln innan konsterten och mitt ansikte var fullt med finnar!!
Inte sånna äckliga, stora, rödvita bölder..
Men röda små prickar i hela ansiktet. Såg mer ut som vattkoppor...men det var finnar.
Och jag undrade hur Keith kunde vara med mej då jag va så ful!!

Det va en helskum dröm...
Och det var mindre populärt att säga till Rienk det första man gör när man vaknar;
"Me and Keith from prodigy where a couple..we where crazy in love!"


Idag va vi på puben på stationen och kolla fotboll.
Feyenoord-Ajax.
Jag sa redan igår att Ajax skulle vinna med 2-0 och ack så rätt jag hade!!
Men det va kul iaf, roligt folk som va där.

Hämtade Amandas marsvin idag oxå som jag ska passa till torsdag då dom åker till Sverige idag.
Ska ta och kela med dom lite nu medan Rienk e ute med hunden! :D

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0