Hungrig, jämt!

Jag förstår inte. Jag åt två stora portioner lasagne till middag idag, som för övrigt var typ SJUKT GOD!
Kommer hem, tar en promenad med hunden och en halvtimma senare så är jag hungrig igen!!
WTF?!
Så är det jämt! Tycker jag inte gör annat än att äta...
Kanske har mask i magen? Borde va en hel del isf då jag har varit ett matvrak i hela mitt liv! HAHA!

Tarmar? Nääääää, jag kör med mask!

Nu måste jag tömma blåsan och gå till sängs! Rienk har önskat massage, så det får la bli lite knåd innan lampan släcks.
RYGGMASSAGE...inget annat. Vi är inte gifta ännu. *doooh*
Men läsning först! Spännande bok juh och jag har precis börjat på den!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-25 @ 21:59:55
Postat av: ausa

jag e oxå hungrig hela tiden!! man bara äter o äter. o 2 timmar senare e man hungrig igen. jag e hungrig nu när jag skriver det här!



va e de för bok?

2009-02-25 @ 22:01:06
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0