Hemsk söndag!

Igår kom 2 polare över.
Det var meningen att Rienk och Rene skulle på kickboxningsgala, men det blev inte så.
De stannade här ist. Vi spelade rummikub och yatzy halva natten! Himla trevligt!
Bara det att klockan blev halv 4 innan dom gick!!
Ja, Lisan ville ju gå tidigare då hon som jag är nykter på kvällarna!
Men pojkarna som dricker massa öl sitter ju och babblar, babblar och babblar!
Rene värre än någon annan.

Idag vaknade jag med världens huvudvärk!!
Jag tror mycket har att  göra med all rök från igår.
4 pers som sitter och röker inne en hel kväll och halva natten...
Inte bra inte bra!
Fy fan va ont jag har! Och trött är jag oxå....buhuuuu...

Ska knapra lite piller och se om det blir bättre...


Kommentarer
Postat av: Babbi

Uscha....hoppas du mår bättre nu...röken i kombi med sena timmen det är aj aj!

2009-02-09 @ 19:15:35
URL: http://babbilina.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0