Fredagen den 13;e

Jaha, so what?
Jag är inte den som är den. Jag tror inte på otur på en viss dag. Bullshit.

Vaknade dock till ett grått, trist och väldigt regnigt väder!
Räknas det som otur? Eller är det bara jävligt vanligt i februari månad att ge oss detta väder?

På fredagar har jag som en inbyggd väckarklocka i mej.
Jag kan sätta alarmet på 09 eller 13.30.
Men jag vaknar ALLTID klockan 11. Det slår aldrig fel!
Ganska sköööön tid att vakna på måste jag säga. Ganska mysigt är det oxå att vakna med Lycan liggandes brevid.
Sådär jättenära och med huvudet på magen! Mitt goa, goa, underbara lilla monster!
Mammas hjärta!

Alla stjärtans Dag imorrn då! Ska ni göra något särskilt?
En fin middag? Ge bort blommor och choklad? Uppvakta lite extra, med en parfym kanske?

Jag hatar 14;e feb.
Tycker det är SÅ larvigt!! Varför spendera en massa pengar just den dagen på blommor och choklad?
Varför inte göra det lite då och då och ist bojkotta USA;s tjafs den 14;e?

Gud vad jag låter bitter då. Men det är jag inte. Jag ska klä på mej och börja städa upp här!
Göra lunch till Rienkie-Nam-Nam. Ta en dusch och åka och handla mat.


Kommentarer
Postat av: Babbi

Vi ska ha hem vänner på middag...inte för att det är alla stjärtars dag...utan bara för att.:)

2009-02-13 @ 17:43:48
URL: http://babbilina.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0