Fredag, oh fredag.


Vi spelade dart igår med 3 andra grabbar i De Trefkoele.
Det var så grymt jävla roligt!! Jag spelade oxå, för första gången ever!
Jag vann faktiskt en gång mot en kille som stod som vinnare tre ggr i rad!!!
Haha, fan va jag skrek och hoppa och dom andra grabbarna garva läppen av sej för att han förlora! :D
Omgången efter det var jag så sjuuuuuuuuukt nära att vinna igen mot en annan kille!!
Fan va kul det hade varit! haha!

Nu har jag blivit peppad till att bli bra! Lära mej tekniken, hitta min stil so to speak.
Ska köpa egna pilar till mej så jag och Rienk inte behöver dela när vi e ute!
Förut har jag alltid tänkt att dart är fett tråkigt!! Men det va ju endast för att jag inte hade någon aning om hur man spela det!
Men nu kan jag två spel och dom e asroliga! :D

Nu e Rienk hos polaren igen och lägger golv. Hoppas han är klar efter idag!
Jag ska la duscha och sen ta hunden på en kasta-boll-promenad! *ovanligt, oväntat*

Men vafan....det spöregnar juh!! Och Rienk tog bilen...ååååååååh!! KUL!
Baksidan med att vara hundägare.
Men vad säger man? "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder"



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0