Dagen efter måndag.


Det känns som jag måste vara på bra humör för två personer på vardagarna, vilket är väldigt svårt!
Men jag försöker! Det går helt ok.
Rienk är inte på topp då saker och ting inte går som han vill på jobbet.

Äsch...snart är våren här och positiviteten med den!

Nästa fredag ska jag till doktorn med min onda axel!
Osså ska jag till Aniek, hon som klipper mej som även håller på med naglar och MASSAGE!!!
Ska få en timmes HOT-STONE massage!! Gaaaaaaaah! Tråkigt najs!
50% av priset första gången. Så 30 euro för en timme är inte farligt alls!
Lär ju gå till henne typ varannan vecka eller nåt. *mmmmmmlekkermmmm*

Jag ligger lite bakom den här månaden...tror att det är 2 veckor kvar till sista veckan i feb.
Men det är ju nästa vecka juh!! Galet! Det e ju snart MARS! weeeeiiiii!!

Nu är det dags för legmagic och sen sängen! Zzzz!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0