Allt för att spara pengar!

På jobbet så skickar dom hem oss från Manpower så fort det inte är något att göra och visst, det kan man förstå!
Vi är grymt många och vi kostar massa pengar!
Men nu börjar dom verkligen dra in på våra tider!!
Idag fick vi gå även fast det var massa ordrar kvar på alla band!
Då får dom som e fast anställda göra klart alla ordrar och vi från manpower går hem.
Om klockan är halv fem-fem, då tycker jag det e riktigt najs!
Men idag var det halv fyra! Och det kommer synas ganska väl på lönen om man ska gå hem så tidigt varje dag...

Well. Det e väl samma sak överallt. Men det e lite irriterande.
Jag lägger undan 100 euro i veckan, men nu får jag nog gå ner till 50.
Annars kan man ju inte leva juh!
Fast 50 i veckan e ganska bra det med.

Nu ska jag ta min huvudvärk till soffan.
Rienk sover sittandes i fotöljen med Lycan i knät! haha, sjukt söta!

Kommentarer
Postat av: Ausa

hoppas dom inte drar in alltför mycket! så ni blir av med jobben!

2009-02-24 @ 21:16:49
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0