Vilken jävla smärta!!

Jag har under de senaste 2 månaderna eller så en helt sjuk smärta som kommer och går i högra benet.
Direkt under skinkan! Alltså, det går knappt att beskriva hur jävla ont det gör!
Det är inte varje dag, men regelbundet så bara hugger det till!! Som om nån tar tag i en nerv och bah vrider om med sina naglar inborrade eller nåt! Det håller i sej i några sekunder (känns som evigheter) och sen försvinner det.
Sen är allt som vanligt...sen bah POW! Igen! Sen är det borta några dagar. Sen, helt oväntat så hugger det till igen!
Det är fan farligt när det kommer när jag kör bil! Shit asså!
Jag stod precis och diska och tårarna bara spruta! Fan i helvetes jävlar vad ont det gör!!
Lycan tittade storögt på mej med öronen bakåt och jag såg hur han tänkte "eru okej matte...?"
Sen kom det nu när jag satt vid datorn, då kom han och klättra upp på mej jätteförsiktigt och pussa mej på kinden.
Sötnosen! Nu sitter han brevid mej med huvvet på mitt ben och "vaktar".
Jag tror det började efter att jag fått mina specialinlägg till skorna...Men vet inte om det har nåt med det att göra eller ej...men satan i gatan vad ont det gör!
Det är ju på samma ställe hela tiden, så det verkar ju vara nåt som ligger fel eller nåt...en nerv eller liknande.
Har ingen aning. Försöker massera, men det hjälper inte. Det enda som hjälper är att försöka slappna av, men det är fan inte lätt asså! *phu*
Damn...nu kom det igen! Fan asså! Det låter typ som om jag håller på att föda barn här hemma...gah...
Nä, ska nog röra lite på mej och se om det försvinner.

För övrigt så är typ alla prylar i badrummet nerpackat. Mycket i köket samt ALLA kläder!
Förutom det som ligger på golvet som måste tvättas...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0