Vadå Julafton??


För mej är det en vanlig jäkla torsdag..! Eller, det känns mer som en fredag eftersom jag är ledig imorrn.
Det enda som påminner mej om julen här hemma är några kort vi har fått som ligger i en hög bland alla papper på bordet. Några fick tillochmed äran att stå i fönstret..
Nä, ingen jul i år. Fan oxå!
Next year. Oh, next year I say!!

Jag sitter här och äter min kelloggs mellan hostningarna utan att känna alls vad det smakar!
Hela huvvet är igentäppt av snor och slem och jag hör inte så mycket heller pga lock för öronen.
Känner mej inte sådär supertoppi idag inte. Znark.

God Jul på Er! Fira åt mej med!


Kommentarer
Postat av: ausa

helt sjukt ju!! jag ska käka lite extra åt dig! det börjar lägga sig nu så man kan ta sig en vända till :P

2009-12-24 @ 21:28:07
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0