Straight eller Bi??


Jamen alltså, vart går gränsen?
Jag menar, jag kallar mej själv straight, för jag känner inte att jag skulle kunna leva med en tjej som min livspartner. Okej. Det är ju inget konstigt med det.
Men jag menar, jag har inget emot att kolla in snygga tjejer på stan, teven, filmer and so on.
Jag tror jag kollar mer på tjejer än killar faktiskt! :P
Och vadå, vem skulle inte tacka ja till Megan Fox om hon kom och förförde en?? Inte jag iaf!
Samma sak med Pink och Angelina! Jag menar helloooooOOoOo!
Men vadå, bara för att jag skulle gå i säng med dessa otroooooligt vackra kvinnor och JA, tända på dom, utan tvekan så kan jag ju inte kalla mej Bi? Eller hur? Vart går gränsen egentligen??

För övrigt så slog jag i mitt pekfinger igår på hundkopplet. På den stora metallgrejjen man sätter i halsbandet.
Jag sa åt Lycan att sitta och stanna så knata jag iväg en bit. Stod där några sekunden och kallade in honom.
Men jag ville låta extra glad och entusiastisk så jag skulle klappa med händerna oxå...men glömde bort att jag höll i kopplet! (brukar alltid ha det runt halsen) och PANG! Rakt på pekfingret. Jävlar i min låda va ont det gjorde.
Men sen var det inge med med det.
Nu är det alldeles svullet! 12 timmar senare...skuuuuuuuuumt...!

Dags att röra sej mot tandborsten...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0