Skolkar idag.

Fast det heter väl inte skolka om man har sjukanmält sej?
Sms:ade iaf min lärare och sa att jag inte kommer pga rejäl huvudvärk.
Kanske överdrev lite, men det får man göra ibland.
Jag är trött som ett härke, seg som sirap och har ingen lust med någonting just nu.
Och jag HAR faktiskt huvudvärk. Så det så.

Idag har vi iaf valt ut kakel och klinkers till badrummet.
Rienk vann den matchen som jag trodde att han skulle göra.
Det blir svart,vitt,grått. Jag tycker att det är jättesnyggt! Absolut!
Men om man nu har chansen att göra allt från grunden så tänkte jag att man kunde vara lite kreativ och med lite färger iaf! Men nääää....Så blev det inte. Jaja, fint blir det iaf. Färgglatt eller ej.

Vi var på McDonalds och åt efter kakelsökandet. Jag ville ha en Chicken Sensation som ser så grymt god ut!!
Men det är honung/senaps-sås på och jag ville ha vanlig Mc Chicken-sås på.
"Nä, det går inte. Det är honung/senaps-sås på"
Ööööööööh....SEVA??
Jag orkade inte stå där och jiddra så jag tog en BigMac ist. Men hur svårt kan det vara att ta Mc Chicken sås ist för den andra?! Hallå?! Dom dressas ju på samma jävla bord! Såserna står säkert med 5 cm mellanrum!
Suck. Ibland undrar man ju alltså. Det var en jävla tur för dom att min BigMac var jävligt god!
Idioter.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0