SinterKlaas!

Jag och Rienk är så bortskämda! Ujujuj!
Idag firar man SinterKlaas i Holland och vi har alltid klapputdelning hos Rienks föräldrar.
Men i år kunde inte jag och Rienk köpa några klappar till någon pga ekonomin pga huset!
Och såklart förstod alla det och det var inget mer med det!
Vi blev ändå bjudna, såklart. Åt massa god mat och så.
Sen var det dags för utdelning och jag tror att jag och Rienk fick mest klappar av alla!
En av dom visste vi redan, en svart dusch! ASCOOL!
Med ett jättestort dusch-huvud upptill och en vanlig nertill. Kommer bild sen för jag förklarar som en kratta.
Men förutom det fick vi mer lite smågrejjer till huset, handdukar och annat nödvändigt.
Jag fick en berlock till mitt pandora armband i form av ett HUS! haha, oväntat ; )
Rienk fick en assnygg jacka och lite annat smått och gott.
Lycan fick en leksak oxå. En PIPleksak! *suck*
Men men, han gillar den. Då får man väl stå ut!
En väldigt trevlig kväll var det minsann, med mycket och väldigt god mat! *dreggel*


Nu e det kickboxning på teve! Tjing!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0