En helvetesnatt!


Jag började känna liiiiite kramp i magen igår vid 21-tiden.
Jag hade en tanke i bakhuvvet hela tiden att det kändes som senaste gången!
Och jorå. Smärtan ökade för varje timme som gick och det kändes precis som förra gången.
Men förra gången kunde jag somna vid 01 och sova hela natten.
Inatt kunde jag inte somna! Jag hade så jävla ont!!!
Vid 4-tiden gick jag ner nedervåningen där jag föll ihop i en hög på golvet så fort jag tagit mej ner för trappan.
Jag kröp in till toan eftersom jag kände mej jävligt skum.
Väl där inne var jag tvungen att ta av mej morgonrocken och tofflorna och luta mej mot den kalla väggen.
Mådde illa som faen och trodde att jag skulle spy, men det gick över efter en minut eller så.
Helskumt. Kunde tillslut ställa mej upp och jag har nog aldrig sett mej själv så vit i ansiktet!!
Jag gick och la mej på soffan tillsammans med Lycan och låg vaken till kl 05. Då kunde jag tillslut somna men vaknade klockan 06 igen då jag gick upp till sovrummet igen och skickade sms till Becca som skulle ha åkt till jobbet med mej idag. Ställde väckarklockan på 08 och somnade pang bom!
Vid 8 skicka jag mess till manpower och till min gruppledare på jobbet sen somna jag som en stock igen!

Nu har jag fortfarande ont i magen när jag står och går, hostar, nyser eller sträcker på mej.

Så jävla skumt!!

Först satt smärtan högt upp, ovanför naveln. Nu sitter den mest upptill men rör sej ut mot sidorna oxå..den är lite överallt!
Tänkte först att det var blindtarmen, men då skulle jag väl inte bli bättre?
Skillnaden mot förra gången var att jag mådde illa och svimmade den här gången och att smärtan var mycket skarpare..!

Fan oxå. Nu måste jag ju gå till doktorn...


Kommentarer
Postat av: ausa

blindtarmen börjar ju ovanför naveln o flyttar sig sedan ner till höger sida. på mig gick det ju över av sig själv.. men jag hade inte så där ont av det, bara en ihållande smärta som inte släppte på flera dagar men man funkade. men de låter lite som den där cystan, iaf smärtmässigt.. så ont så man e på g att svimma om man försöker gå.. kanske bäst o kolla upp det?

2009-12-11 @ 17:06:32
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0