Torsdag in Stockholm!

När jag vaknade så trodde jag att klockan var typ halv 7 på morronen eller nåt för det var mörkt som mitt i natten i rummet där jag sov hos Jennie.
Men klockan va visst halv 11!! Jävlar i min låda! Well, skönt att sova ut!
Gårdagen va himla mysig! vi grillade, kollade på en snyft-film och myste med hundarna!
Jag fick även åka med på en tur på Arthurs heta båge han införskaffat sej!
Den är så jääääävla snygg!! Bild kommer när jag är hemma igen.
Jag har aldrig åkt båge förut, så det var en ny, häftig och lite läskig upplevelse!

Åkte till Årsta där jag hade bestämt träff med Pajas! :D
Vi satt och babbla i köket i typ 2 timmar eller nåt då Nikke kom! :D
Sen gick vi upp till Hjälmaren och käkade middag. *yummie*
Resten av kvällen spenderades i köket med kaffe och en jävla massa cigg.
Just like back in the days!

Imorrn ska jag träffa Nikke igen. Vi ska promenera på söder och se vart vi hamnar.
Kanske hinner jag träffa mormor innan om hon inte har nåt besök hos doktorn eller så.

Jag saknar min Rienkie-nam-nam! Otroligt, jätte, supermycket!
Men det var ju ingen nyhet.

Det var iaf sjukt najs att träffa Nikke och Pajas idag!
Imorrn ska jag äta McFeast!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0