Sverige, sverige, fosterland!


Min plan är att flyga upp till svedala på tisdag nästa vecka!
Min plan är att stanna en vecka! Wohoooo!! Kommer bli fett!!

Ausa; en heldag på korpen med Novis på lördagen? Kräftor? *blink blink*

Söndagen ska jag försöka ta mej till Uppsala och träffa Alex!! Enda dagen hon kan...
Så jag hoppas att Schenniii har lite tid över att kramas på oxå!

Onsdagen ska jag nog träffa mormor på tror jag.
Får se när Pajas kan vara i staden oxå.
Nikke har HÖG prioritet för honom har jag inte träffat på TVÅ ÅR!!!

Jag kommer vara pank som en kyrkråtta, men det får helt enkelt vara som det är!

Jag hoppas min plan går som den ska!! Håll tummar och tår!

Mötet idag var ett "fylla-i-och-underteckna-en-jävla-massa-papper-till-banken-möte".
Sista etappen nu tror jag.
Jonathan sa att det ser jäkligt ljust ut och att det borde gå fiiiiint!
Så inget besked än, men...jag har en positiv känsla i magen! ;D

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0